Ontdek onze FAQ pagina of neem contact op
_

Onze medewerkers staan voor u klaar om u snel en efficiënt bij te staan.

Contact

We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag, tussen 8u30 en 17u30.
E-mail ons of bel 02 724 00 92

LogMeIn

Om technische problemen snel en makkelijk op te lossen, bieden wij de mogelijkheid om tijdens een interventie de controle van uw software van op afstand over te nemen.

Verbinding maken met technicus
Intermutualistisch Dashboard
Welke computervereisten zijn er nodig om HealthOne vlot te kunnen gebruiken ?

Hieronder de vereisten om healthOne vlot te kunnen gebruiken :
. Processor : Type Intel X64 (I5, I7 of I9)
(Opgelet: Het is niet mogelijk om een lokale database te installeren op PC’s met een ARM processor. Dit type computer is dus niet compatibel met HealthOne.)
. RAM-geheugen :8 GB of 16 GB
. Harde Schijf :SSD OS 250 GB en SSD DATA 250GB of 500 GB

Opgelet : ideaal is om een harde schijf te gebruiken voor Windows en een 2 de harde schijf voor uw bestanden.
. Besturingssysteem : Windows 10 Pro
. Printer : Bekabeld via RJ 45 of geconnecteerd via Wifi of USB

Voor uw gebruiksgemak raden wij u een printer aan met 2 lades (A 4 en DL-Formaat)

Opgelet : wij bieden geen ondersteuning voor de installatie en /of configuratie van uw printer

Scanner : De functionaliteit ‘scan to smb’ dient beschikbaar te zijn om uw scanner te kunnen gebruiken binnen Healthone

Netwerk : Om Healthone vlot te kunnen gebruiken : (maar ook voor de technische interventies van de helpdesk) is het aangeraden om de verbinding tussen SERVER-PC te bekabelen. Een draadloos-netwerk zal werken, maar heeft zijn beperkingen.

CONTACTEER ONS