Hulp nodig?
_

Onze medewerkers staan voor u klaar om elk technisch probleem snel en efficiënt op te lossen.

Contacten

Onze helpdesk is er voor u van maandag tot vrijdag, van 8.30 tot 17.30 uur.
Bel ons op +32 2 724 00 92
Of mail ons op support@healthone.be.

LogMeIn

Om technische problemen snel en makkelijk op te lossen, bieden wij de mogelijkheid om tijdens een interventie de controle van uw software van op afstand over te nemen.

Verbinding maken met technicus
Intermutualistisch Dashboard
Welke computervereisten zijn er nodig om Health0ne vlot te kunnen gebruiken ?

Hieronder de vereisten om healthone vlot te kunnen gebruiken :
. Processor : Type Intel X64 (I5, I7 of I9)
. RAM-geheugen :8 GB of 16 GB
. Harde Schijf :SSD OS 250 GB en SSD DATA 250GB of 500 GB

Opgelet : ideaal is om een harde schijf te gebruiken voor Windows en een 2 de harde schijf voor uw bestanden.
. Besturingssysteem : Windows 10 Pro
. Printer : Bekabeld via RJ 45 of geconnecteerd via Wifi of USB

Voor uw gebruiksgemak raden wij u een printer aan met 2 lades (A 4 en DL-Formaat)

Opgelet : wij bieden geen ondersteuning voor de installatie en /of configuratie van uw printer

Scanner : De functionaliteit ‘scan to smb’ dient beschikbaar te zijn om uw scanner te kunnen gebruiken binnen Healthone

Netwerk : Om Healthone vlot te kunnen gebruiken : (maar ook voor de technische interventies van de helpdesk) is het aangeraden om de verbinding tussen SERVER-PC te bekabelen. Een draadloos-netwerk zal werken, maar heeft zijn beperkingen.

CONTACTEER ONS